فولیکول‌های موی استخراج‌شده
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : msnag
تاریخ : دو شنبه 17 بهمن 1401
نظرات

کاشت مو یک روش جراحی است که برای تسکین دائمی افرادی که به دلیل مشکلات سلامتی، رژیم غذایی نامنظم، مراقبت نامناسب از مو یا دلایل ژنتیکی دچار ریزش مو شده اند، استفاده می شود.

این روش مشکل ریزش مو را که به دلایل بهداشتی و ژنتیکی بسیاری ایجاد می شود، از بین می برد.

گرافت مو چقدر است؟

گرافت تنها در کاشت مو استفاده نمی شود. پیوند به عنوان مفهومی که نشان دهنده بافت و اندام های استخراج شده است استفاده می شود. این به نسبت ریشه مو شناخته شده است زیرا با بافت مو در ارتباط است.

3 فولیکول مو در گرافت ها وجود دارد که در افراد عادی با آن مواجه می شوند. اگر به طور متوسط ​​3 تار مو در فولیکول مو وجود داشته باشد.

نشان می دهد که پس از کشیدن 3000 گرافت، 9 هزار فولیکول مو به شیارها پیوند زده شده است. با این حال، این نتایج با توجه به وضعیت سلامت کاشت مو فولیکول های مو متفاوت است.

این پیوندها باید قبل از انجام عمل توسط متخصص آنالیز و تصمیم گیری شود. در طول عمل می توان نظر خود را تغییر داد. این تجزیه و تحلیل ها شامل اطلاعات اولیه است و تغییرات می تواند در طول فرآیند رخ دهد.

هزینه کاشت مو 3000 گرافت چقدر است؟

گرافت به ساختاری گفته می شود که حاوی فولیکول های مو و پوست است. به جز نوزادان و افراد بسیار مسن، همه با این روش درمانی سازگار می شوند. این به عنوان طبیعی ترین و دائمی ترین پاسخ برای مقابله با پراکندگی و ریزش مو استفاده می شود.

به طور کلی 1500-7000 گرافت در کاشت مو استفاده می شود. هنگامی که تعداد گرافت ها بین 1500-2000 باشد، این روش معمولاً با شروع طاسی همزمان می شود، زمانی که موها به تازگی در طرفین نازک شده اند یا برای پنهان کردن جای زخم.

در مواردی که ریزش مو زیاد باشد با 3000 گرافت موی کاشته شده نتایج موفقیت آمیزی به دست می آید. در صورت نازک شدن مو در نواحی فوقانی و کناری، 3000 پیوند برای اکثر افراد کافی است. معمولاً نتیجه مطلوب حاصل می شود.

مراحل اولیه کاشت مو

سرعت در این روش ضروری خرید کاشت مو 35 است، بسیاری از پرسنل به طور همزمان در طول کاشت مو کار می کنند. فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده بدون آسیب رساندن به پوست در طول عمل استخراج می شوند.

سپس این ریشه ها توسط اپراتور جمع آوری می شوند. این ریشه ها که گرافت نامیده می شوند به طور متوسط ​​شامل 2-3 تار مو هستند.

مهم است که شیارهای مراحل کاشت مو باز شده در ناحیه ای که در آن ریزش مو وجود دارد دارای عمق و اندازه مناسب باشند. آنها باید کاملاً متناسب با ریشه کاشت مو موهای پیوند شده باشند.

علاوه بر این، شیارها باید به درستی تنظیم شوند تا اطمینان حاصل شود که ظاهر طبیعی و زیبایی دارند. این کارایی بیشتری را فراهم می کند.

در مرحله آخر عمل، فولیکول‌های موی استخراج‌شده یکی یکی با زوایای معینی در این شیارهای باز شده با اندازه مناسب کاشت مو قرار می‌گیرند. این روش پس از این مراحل تکمیل می شود.

کاشت مو چگونه انجام می شود؟

چندین سال است که هیچ درمان قطعی برای ریزش مو پیدا نشده است. با این حال، با پیشرفت پزشکی و تکنولوژی، یک پاسخ طبیعی و دائمی منجر کاشت شده است. این روش چالش برانگیز نیست و همچنین یک روش درمانی واضح است.

این روش درمانی با انتقال ریشه از ناحیه ای که در برابر ریزش مقاوم است به ناحیه ای که ریزش مو خود را نشان داده است، انجام می شود.

ریشه ها معمولاً از ناحیه پشت سر گرفته می شوند. دلیل ریشه زدن از این ناحیه وجود هورمون DHT در موهای پشت گردن است.

از آنجایی که فولیکول های موی خود شخص در کاشت مو استفاده می شود، رد کردن گلوگاهی یک گزینه نیست.

قبل از کاشت مو چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

به دلیل مشکلات سلامتی، مراقبت نادرست از مو یا دلایل ژنتیکی باید قبل از درمان کاشت مو به جزئیات زیادی توجه کرد.

قبل از عمل باید از مصرف الکل خودداری کرد. مصرف داروهای ضد انعقاد باید تحت نظر پزشک قطع شود.

هیچ محصول شیمیایی نباید استفاده شود. از مواد شیمیایی مانند ژله و اسپری نباید استفاده کرد. اگر فرد بیماری دارد یا دارو مصرف می کند، حتما باید پزشک خود را در جریان این وضعیت قرار دهد.

برای جلوگیری از آسیب رساندن به کاشت مو فولیکول های مو، باید با لباس های شسته و راحت که به راحتی پوشیده و درآورده می شوند، به عمل بیایید.

استعمال دخانیات می تواند بر درمان تأثیر منفی بگذارد، بنابراین قبل از انجام عمل باید مدتی از سیگار کشیدن خودداری کرد. حداقل یک هفته قبل از عمل باید از سیگار کشیدن خودداری شود.

خوردن قبل از شروع عمل توصیه می شود. کاشت مو اگر عمل شما بعد از ظهر یا دیروقت انجام می شود، می توانید قبل از رفتن یک میان وعده سبک میل کنید.

پیوند به چه معناست؟

گرافت در فرآیند کاشت مو استفاده می شود. بافتی است که با خون ارتباطی ندارد. پیوندی که حاوی فولیکول های پوست و مو است، می تواند بین 1 تا 4 فولیکول مو داشته باشد.

پوشیدن لباس های راحت مانند پیراهن به جای لباس هایی مانند ژاکت و تی شرت های یقه دار توصیه می شود که ممکن است به فولیکول های مو آسیب برساند و آنها را در معرض خطر قرار دهد.

برای تسریع روند بهبودی فولیکول‌های مو و جلوگیری از آسیب، کاشت مو باید از تعریق، رطوبت بیش از حد، محیط‌های گرم و سرد خودداری شود.

مو از نظر سلامت و زیبایی بسیار مهم است و با کاشت مو ظاهری طبیعی ایجاد می کند. از آنجایی که این یک عمل جراحی است، باید توسط متخصصان مجرب و در محیط بیمارستان انجام شود.

بعد از کاشت مو چه نتایجی در انتظار ماست؟

در مورد فرآیند کاشت مو که ریزش مو را از بین می برد، باید تمام احتمالات را در نظر گرفت. توصیه می شود از همه احتمالات و اقداماتی که باید انجام دهید آگاه و آگاه باشید.

در کشور ما مراکز به اندازه کافی توسعه یافته برای این روش وجود دارد. دستیابی به هدف مورد نظر در کاشت مو با تکنولوژی روز کاملا امکان پذیر است. با این حال، برای رسیدن به این هدف، مسائل زیادی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

برای به دست آوردن نتیجه مطلوب پس از عمل باید جزئیات زیادی در نظر گرفته شود. میزان کاشت موی مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید دقیقا مشخص باشد. این وضعیت باید به درستی ارزیابی و به بیمار توضیح داده شود.

کیفیت پیوند، استعمال دخانیات، الکل، تغذیه و شرایط ژنتیکی عواملی هستند که مسیر درمان را تحت تاثیر قرار می دهند. در صورت عدم رعایت توصیه های کارشناسان مربوطه توسط متصدی امر، تلاش ها به هدر می رود. میزان بهبودی متناسب با میزان توصیه های رعایت شده خواهد بود.

از نوشیدنی های حاوی کافئین مانند قهوه باید تا روز قبل از عمل اجتناب شود. از یک هفته قبل از ویتامین های B و E خودداری کنید زیرا جریان خون را افزایش می دهند.

رانندگی تا 6 ساعت پس از کاشت مو توصیه نمی شود. اگر با ماشین می‌آیید، باید یک نفر همراهتان باشد. تمام بیمارانی که این توصیه‌ها را رعایت می‌کنند.

بدون انتظار شروع به عمل می‌کنند. زمان پردازش را می توان تا 9 ساعت افزایش داد. پس از اتمام عمل، بیمار می تواند مرخص شود. با این حال، او باید مراقب محافظت از خود باشد.

آماده سازی برای روش کاشت مو

هنگام آماده شدن برای این روش باید جزئیات زیادی را در نظر گرفت که نتایج قطعی و دائمی می دهد. این جزئیات تضمین می کند که درمان هم قوی و هم راحت است.

بیمار قبل از کاشت مو از نظر خطرات احتمالی بررسی می شود. تعیین اینکه آیا فرد متصدی برای انجام این روش مناسب است.

یا خیر، یک اقدام احتیاطی مهم است. اگر همه چیز خوب باشد و بیمار مشکلی نداشته باشد، اولین مرحله از عمل برداشته می شود.

چه کسانی برای کاشت مو مناسب هستند؟

کاشت مو که به دلایل زیادی به عنوان راه حل قطعی ریزش مو شناخته می شود، روشی نیست که برای همه قابل اجرا باشد.

قبل از شروع این درمان، آزمایشات توسط متخصصان انجام می شود. فرد از نظر هرگونه خطر احتمالی بررسی می شود.

در صورت وجود خطر، این درمان را نباید کاشت مو در نظر گرفت. آزمایشاتی که انجام می شود اطلاعاتی را در مورد وضعیت مو نشان می دهد.

اگر ناحیه اهداکننده با ناحیه ای که ریزش مو در آن تجربه شده است متناسب نباشد، جلسه دوم انجام می شود یا این روش رها می شود.

همه می توانند این عمل را انجام دهند کاشت مو به جز نوزادان و افراد بسیار مسن. بسیاری از روش های بهبود برای افرادی که نتایج آزمایش آنها مثبت نیست در دسترس است.

مراحل اولیه کاشت مو

به بیمار توصیه می شود تا زمانی که برای عمل می آید لباس هایی بپوشد که به راحتی پوشیده و درآورد. در غیر این صورت، فولیکول های مو ممکن است آسیب ببینند.

قبل از عمل نباید الکل مصرف کرد. موها باید به اندازه ای باشد که پزشک تجویز کرده است. همچنین به بیمار توصیه می شود قبل از عمل غذا بخورد.

نکاتی که بعد از کاشت مو باید در نظر گرفت

فولیکول های موی کاشته شده باید پس از کاشت مو محافظت شوند و نکات زیادی برای تسریع روند بهبودی باید در نظر گرفته شود. برای حصول نتیجه کامل لازم است تمام توصیه ها را دنبال کنید.

مراقبت های پس از پیوند را قطعا نباید نادیده گرفت. برای جلوگیری از تماس یا تأثیر نامطلوب بر فولیکول‌های مو پس از عمل، باید به شدت از دست زدن به موهای خود دوری کنید.

در سه روز اول موها نباید شسته شوند. شستن موها در جهت صحیح و ملایم بودن لازم است.

فولیکول های موی شما ممکن است در تماس با مواد تخت در حالت دراز کشیدن آسیب ببینند. از یک بالش کوچک و نرم استفاده کنید و به پشت دراز بکشید. کاشت مو خوابیدن رو به پایین توصیه نمی شود. قسمت بالایی و کناره های سر در اثر تماس با بالش آسیب می بیند.

داروها و پانسمان های توصیه شده توسط پزشک باید بدون وقفه استفاده شوند. نور خورشید می تواند به ریشه موهای کاشته شده آسیب برساند و بیمار باید تا حد امکان از نور خورشید دوری کند.



تعداد بازدید از این مطلب: 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود